Zakaj v sex shop?

7 Feb

sex shopZanimalo nas je kako oglaševalci oziroma lastniki spletnih trgovin nagovarjajo svojo ciljno populacijo preko spletnih strani in isklanikov ter kako jih prepričujejo, da obiščejo njihove erotične trgovine. V času praznikov jih velika večina poudarja praznične popuste, akcijske cene in v zelo redkih primerih tudi manjša darila, ki so jih kupci deležni ob nakupu erotičnega pripomočka ali igračke.  Lahko bi rekli, da uporabljajo klasičen oglaševalski repertoar za pospeševanje prodaje. Me prav zanima zakaj se recimo nihče ne spomni, da bi ponudil kaj res izvirnega. Lahko bi rekli npr. takole: ob nakupu erotičnih pripomočkov v vrednosti nad 300€ vam naročeno blago brezplačno dostavimo. Dostavila vam ga bo naša mična prodajalka oblečena v mrežaste samostoječe nogavice, ki vam bo odplesala še vroč erotični ples. Verjemite, da bi se sex shop-om, ki bi ponudili kaj takšnega ekstremno povečala prodaja. Pa ne samo prodaja, tudi povprečna vrednost naročene košarice. Erotične trgovine bi lahko pripravile npr. tudi kakšne “first-aid” sex pakete z vsemi izdelki, ki bi jih naj potreboval malce bolj kar se tiče seksualne domišljije ozaveščen par.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: